Adventistförsamlingen i Karlstad

Vår församling är en del av Sjundedags Adventistsamfundet. Har du frågor om oss, Bibeln eller Jesus är du välkommen att ställa dem till Adventistsamfundets egen cyberpastor. Välkommen till Adventkyrkan i Karlstad. En samling vanliga människor i olika åldrar. Att vi kommer från olika kulturella bakgrunder berikar de samtal vi har, där vi tar upp olika frågor med Bibeln i centrum. Dit kommer vi med våra frågor och funderingar - precis som vi är. Vi träffas Lördagar - jämna veckor under skolåret.

The site karlstad.adventkyrka.se presently has a traffic classification of zero (the lower the higher page views). We have crawled one page within the web page karlstad.adventkyrka.se and found eighteen websites interfacing with karlstad.adventkyrka.se.

KARLSTAD.ADVENTKYRKA.SE TRAFFIC

The site karlstad.adventkyrka.se is seeing alternating levels of traffic throughout the the year.
Traffic for karlstad.adventkyrka.se

Traffic ranking (by month) for karlstad.adventkyrka.se

Traffic ranking by day of the week for karlstad.adventkyrka.se

LINKS TO KARLSTAD.ADVENTKYRKA.SE

Religion i Karlstad Ännu en WordPress.com blogg

Jag valde att göra en hemsida för att det är det jag tycker om, och man får en struktur på arbetet som åtminstone inte jag brukar få om jag gör en regelrätt uppsats. Karlstad i sig verkar inte vara en så aktivt religiös ort. Det är sällan man läser i tidningarna om det eller hör något från någon annan, och då har jag ändå sedan jag blev äldre intresserat mig för religiösa och existentiella frågor.

Bön för Värmland En del av Bönenätverk Sverige

Välkommen att be för Värmland. Den här veckan ber vi särskilt för Munkfors kommun. För att se vår bönelista för kommunen. Genom att sätta pekaren på rubriken Värmlands kommuner. Får du fram länkar till bönelistorna för de olika kommunerna. Är du medlem på facebook. Då vill vi tipsa dig om vår grupp där, med samma namn som den här bloggen. För att komma till gruppens hemsida.

WHAT DOES KARLSTAD.ADVENTKYRKA.SE LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of karlstad.adventkyrka.se Mobile Screenshot of karlstad.adventkyrka.se Tablet Screenshot of karlstad.adventkyrka.se

KARLSTAD.ADVENTKYRKA.SE SERVER

We caught that a lone root page on karlstad.adventkyrka.se took two thousand and eighty-five milliseconds to come up. We could not find a SSL certificate, so therefore our crawlers consider this site not secure.
83.168.226.170

We discovered that karlstad.adventkyrka.se is operating the Apache/2.2.11 (Unix) mod_mono/2.4 os.

Adventistförsamlingen i Karlstad

The site states the following, "Vår församling är en del av Sjundedags Adventistsamfundet." I observed that the web page stated " Har du frågor om oss, Bibeln eller Jesus är du välkommen att ställa dem till Adventistsamfundets egen cyberpastor." They also stated " Välkommen till Adventkyrkan i Karlstad. En samling vanliga människor i olika åldrar. Att vi kommer från olika kulturella bakgrunder berikar de samtal vi har, där vi tar upp olika frågor med Bibeln i centrum. Dit kommer vi med våra frågor och funderingar - precis som vi är. Vi träffas Lördagar - jämna veckor under skolåret." The meta header had Adventkyrka as the first keyword. This keyword was followed by Karlstad, sda, and SDA which isn't as important as Adventkyrka. The other words the site uses is adventistsamfundet. sjundedags is also included and will not be understood by web crawlers.

LOS PEQUES DE LAS VEGAS

Domingo, 21 de junio de 2015. Lunes, 15 de junio de 2015. Hoy celebramos el cumple de Valeria, otra que se une al club de los 4 añitos. 161; Muchas Gracias, Valeria! Enviar por correo electrónico. Jueves, 11 de junio de 2015. Esta semana hemos celebrado el cumple de Daniela, que en julio cumplirá los 4 añitos. Lo pasamos muy bien y también nos trajo un regalillo. Lunes, 8 de junio de 2015.

The Responsibility of Thought

Create a free website or blog at WordPress. Get every new post delivered to your Inbox. Build a website with WordPress.

Religion Films

A community-supported list of films about religions. If You Want to Post a Film Review. A film by Roberto Cipriani and Toni Occhiello. University Roma Tre, this is the link.

The Religion in Sociology Network

A virtual gathering space for sociologists interested in new approaches to studying religion. Increasingly, sociologists are finding that they must understand religious groups or practices in order to make sound contributions in a variety of sub-fields.

Nubecita en el cole

Miércoles, 22 de abril de 2015. Domingo, 12 de abril de 2015. Viernes, 6 de febrero de 2015. Viernes, 16 de enero de 2015.